08.30

2010-05-20, 08:30:49 / Kategori: Latest shit

Jag vaknade lite tidigt idag, kunde inte somna om eftersom jag knappt kunde andas så gick upp. Skulle egentligen gå upp nu, och jag är klar. Har ätit min frukost, druckit min te. Sminka mig struntar jag faktiskt i idag. Så det ända jag har kvar är att borsta tänderna. Skönt att inte stressa dock. Verkar bli fint väder också, det gillar vi. Vi får väl se om det håller sig tills efter praktiken.

Måste erkänna att när jag väl gått matschemat så har dagarna gåt sjukt sakta, men nu är det liksom två dagar kvar sen har jag hållt på i 13 dagar. Det har gått fort. Resultat har andra sett på mig, även jag. Dock inte mycket. Får se hur det blir sista dagen! Det känns bra,  jag känner mig duktig. För en gångsskull!


Påtal om ingenting så har mitt hår vuxit som ogräs. Varför ska det växa när man inte vill det? Ska boka tid till klippning och slingning av utväxten till precis innan sommaren så blir jag lite sommarfräsch!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?