09.01

2010-05-18, 09:02:03 / Kategori: Latest shit

Jag drömde om dig inatt, det lilla som jag faktiskt har kunnat sova. Det var inte sådär jätte kul att vakna igen då du inte var här med mig! Idag blir jag hemma, halsen är värre, huvud och nackvärken är i princip det samma. Så blir hemma och vilar idag och förhoppningsvis blir jag bättre tills imorgon..

Ligger just nu på soffan, har för en gångs skull glasögonen på, hjälper en aning mot huvudvärken. Ligger och dricker te och hoppas på att halsen blir bättre.. Gick upp redan 8 för att jag inte kunde sova, kanske lika bra. Då somnar jag tidigt ikväll också.




Påtal om ingenting känner jag att det är dags att kameran måste följa med ut, känns som jag inte har någonting att lägga ut längre.. Bara massa gammalt haha.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?