09.38

2010-05-22, 09:39:10 / Kategori: Latest shit

Hade lite småsvårt att somna igår. Täppt i näsan var jag. Var det inte varmt var det inte kallt. Men tillslut somnade jag. Vid två tiden hör jag att min mobil vibrerar, dock var det sista vibrationen så hann självklart inte svara. Jävligt synd eftersom det var du. Somnade om rätt snabbt efter det och vaknade igen vid sex av att kattjäveln jamar och gör mig sällskap i sängen. Mysigt eftersom du inte är här. Vaknade iallafall för en stund sedan. Känns fortfarande konstigt att vakna vid nio tiden, automatiskt på en lördag. Jag är fortfarande täppt i näsan, why? Sjukt ovärt om man frågar mig. Ligger fortfarande kvar i sängen, hör fåglarna kvittra och skymtar fint väder. Det gillar vi.


Den brännan saknar vi. Armarna där emot.. Måste lära mig att posa med armarna neråt! Jösses..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?