10.17

2010-05-08, 10:18:03 / Kategori: Latest shit

Jag är redan vaken. Vakade för en halvtimma sedan av att min bebis jamade så fruktansvärt mycket så öppnade min dörr och släppte in honom så han också skulle kunna få sova lite. Det gör han nu också. Snuttebebis. Såg även att jag hade fått ett mess från N som nu sitter på planer mot varmare tider. Ja, lite avis är man ju. Och nu känns det som jag sagt flera gånger lite konstigt att vi inte kan prata som vi tidigare gjort eftersom han åker bort. Kommer tillbaka gör du, och hoppas för din egen skull att du hör av dig. Och att du inte super iväg telefonen. Hoppas du kommer få en otrolig tid (det vet jag att du kommer, det är ju dig vi snackar om haha) så hör du av dig när du kommer hem!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?