10.58

2010-05-15, 10:58:25 / Kategori: Latest shit

Landet eller inte? Jag tror jag åker faktikt. När vet jag inte riktigt. Vid 12 tror jag, hoppas lite senare, pallar inte stressa haha. Det är ju sjukt fint väder. 

Igår somnade jag innan tolv, asskönt. Kunde dock inte tänka på något annat än dig haha. Vaknade igen vid fyra av att brandlarmet pep, batteriet höll väl på att ta slut, så var tvungen att väcka pappa. Sedan gick jag och la mig igen och fick sällis av min kattbebis. Och han sov kvar ända tills nu när jag vaknade, då han också gick upp. När jag gick ner och rostade en macka, tog en kopp te och massa vatten ville han ut.

Nu sitter jag här, har förflyttat mig till soffan igen. Väntar väl på att någonting ska hända. Och senare blir det nog landet.




Detta väder gillar vi!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?