15.58

2010-05-12, 15:58:37 / Kategori: Latest shit

Igår somnade jag först vid kvart över 9, vaknar sedan av att hemmatelefonen ringde (Vem fan ringer hem, fortfarande?). Efter lite skrik somnade jag om och vaknade igen efter ca en halvtimma(?) av exakt samma sak. SLUTA RING HEM TILL OSS EFTER 9, jag försöker sova! Alltid samma pers, ha lite respekt om vi redan har sagt det flera gånger.. Iallafall, vaknade och gjorde mig i ordning för praktiken, eller ja. Klädde på mig, orkar inte sminka mig när jag ändå inte har något planerat sedan..

Gick till praktiken och var ovanligt trött idag, varför? Dont know. Var bara sjukt trött och kände mig hängig. Städade lite och sedan åkte jag hem. Har ätit lite lunch och har nu lagt mig i sängen, funderar på att sova ett tag, är ju ändå ledig imorgon.

Ps. Min dag gjordes när du hade mailat och när jag läste det du hade skrivit om mig. Bara att veta att du mår bra gör att jag mår bra. Still miss y.


Bilden har ingenting med inlägget att göra, kom bara på att jag vill ha en hundbebis.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?