16.14

2010-05-13, 16:14:45 / Kategori: Latest shit

Jag är helt slut. Snacka om att jag har noll energi nu. Efter att jag hade pratat med N som är typ sjukt långt ifrån nu kände jag mig bättre. Att veta att du bryr dig, betyder för mig. När han skulle iväg gick jag över till grannen. Vi satt där ett tag och bestämde oss sedan för att gå till centrum. Jag orkade inte ens gå dit. Haha, det här schemat tar på krafterna kan jag lova. Kom nyss hem, har lagt  mig i sängen för att andas lite med mitt isvatten. Väntar på att Pau ska äta klart så vi kan gå till stinsen och köpa bubbelvatten till mig, det ska jag överleva på ikväll. Och min middag of course. Så jäkla synd att vårat soda stream bubbel är slut, jag är nog mästare på att bubbla tror jag..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?