18.29

2010-05-22, 18:29:37 / Kategori: Latest shit

Jaha.. Jag funderar på vad det blir till middag. Är inte alls sugen på pannkakor längre. Är mer sugen på en pizza vi har i frysen, vilket också är den ända pizzan jag tycker om. Men kommer garanterat inte orka hela. Orkade knappt halva förut, så tror inte jag orkar halva nu heller. Frågan är bara om jag gör den, vad ska jag göra med resten? Får lägga det i kylen. Så middag blir det om ett tag..

Är nu ensam hemma, har ingenting att göra. Men orkar ioförsig inte göra någonting heller så det var väl kanske bra. Funderar på att trycka igenom en piercing i ett av mina hål i öronen. Ett till. Haha. Jag är omöjlig när det gäller sånna saker. Är tokig. Jag menar, lite smärta på det sättet har väl ingen dött av? Me like. Eller jo, vissa 'dör' ju faktiskt haha..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?