19.04

2010-05-25, 19:04:24 / Kategori: Latest shit

Om mina fötter gör ont nu. Jag och Pullan gick runt ett braaa tag i stan. Hon hittade minsann massa saker. Jag fick bara med mig leggins, ett linne och en ny kalender hem. Vi gick även till piercingstudion och pratade med de, och de tyckte att jag skulle komma tillbaka om en vecka och pierca istället eftersom min anchor inte är riktigt helt läkt ännu. Skönt att de är ärliga och säger som det är. Så åker förmodligen in nästa vecka och gör hålar mig.

Är nu hur trött som helst, skulle vilja lägga mig på en gång. Men det är nog bra att vänta lite. Det blir till att sova tidigt ikväll, imorgon är det matte 8.30-10.00 som gäller sedan åker jag nog hem. Och möter efter det upp Emma så ska vi åka och göra mina planer.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?