19.53

2010-05-17, 19:53:10 / Kategori: Latest shit

Idag är inte en bra dag. Jag har ont i huvudet, mensvärk, nackvärk, ont i halsen när jag sväljer och känner mig allmänt hängig. Känner mig så hängig att jag skulle kunna börja gråta bara för att. Gud så trevligt.. Inte nog med det så saknar jag dig fruktansvärt mycket. Tycker du kan komma hem och krama mig nu. Det är nog det värsta, att jag saknar dig. Skulle kunna vara hur sjuk som helst, bara jag fick vara med dig.

Idag hade jag praktik först 9.30-13.30. Det hände inte alls mycket så vi fick göra lite annat. Åkte sedan och fixade mina naglar, kortade de mycket. Och då menar jag mycket! Rosa blev det också. Sedan började vi igen vid 16.30 och slutade 19.00. Det hände inte alls mycket då heller, jo lite. Det kom några ungar som gör mig tokig. Idag, när jag känner mig hängig. Great. Har precis fått i mig lite middag och ligger på soffan, ska försöka sova så tidigt som möjligt så mår jag förhoppningsvis bättre imorgon.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?