19.59

2010-05-12, 19:59:49 / Kategori: Latest shit

Jösses vad frustrerande. Kan inte alls ta djupa andetag, för så måste jag hosta. Och jag avstår hellre. Har precis ätit "middag" fast jag inte var särskillt hungrig. Dock blir man ju lite sugen på mat när man känner doften av makaroner och köttbullar nerifrån. Mår dock lite illa, så jätte mycket gör det faktiskt inte.

Ligger fortfarande i sängen, det blev en powernap på 15 vid 18 tiden. Ligger med en filt runt mig och mitt täcke på mig, ändå ligger jag och ryser(?) och hostar samt huvudvärk. Det verkar som det inte kan bli mycket bättre. Det är faktiskt nu du ska vara här och ta hand om mig och inte i solen och bli brun. (Lite avis på folk som åker utomlands? Nej verkligen inte.)

Ikväll då? Det är rätt många som frågat mig vad som händer ikväll, både vänner och bekanta. En grej jag har lite svårt för är när en helt random frågar om jag ska följa med ut? Varför skulle jag göra det? Haha. Men ikväll iallafall, då blir jag bara hemma eftersom jag som sagt känner mig hängig. Så väntar bara på att tiden ska gå så jag kan stänga av datorn och kolla på efterlyst och sedan sova.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?