20.11

2010-05-23, 20:11:37 / Kategori: Latest shit

Idag hade jag minsann tänkt och ta det lugnt, ligga i sängen och bara vara. Det gjorde jag också. Men själv fick jag inte alls vara som jag hade planerat. Det blev mycket bättre än så. Fick mig en rejäl överaskning när du kom igenom min dörr. Fast du kunde sagt någonting så man kunde fått fixa till sig lite.. Kände mig långt ifrån fräsch om jag säger så. Men vi låg och mös i princip hela dagen, så sjukt härligt. Sedan var älski tvungen att gå. Mindre kul. Hade velat ha sovsällskap ju! Men det kommer det med! Ligger nu i sängen, nyduschad, inkrämad och ska snart lägga mig och sova. Men först måste jag byta lakan haha..



Underbara krämen jag använder. Förpackningen ska vara gul och inte beige. Och sen är den till för bebisar men jag använder den ändå!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?