20.24

2010-05-06, 20:24:41 / Kategori: Latest shit

Det lär bli landet imorgon. Som jag skrev innan, jag har ju ändå inga planer här. Får väl se hur länge jag klarar av att vara där utan att vara rastlös. Syrran ska ju ha fest här och får tydligen inte vara hemma. Kan ju säga att jag garanterat kommer låsa in ALLT som är mitt i mitt rum. Ingen jävel ska få nuppa i min säng (man vet aldrig) och ingen jävel ska ta något som tillhör mig. Om det händer, är den personen dead! Tycker så jävla synd om Elvis också, hur ska han klara sig? Anyway, ska nog handla massa gott med mamma imorgon så vi kan mysa. Sista helgen jag ska äta onyttigt, dricka alkohol och så på ett tag, eller två veckor. På måndag börjar jag och Pau med en hemlis. Blir nog bra om vi klarar det! Hoppas. Vi borde göra det.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?