20.45

2010-05-21, 20:45:15 / Kategori: Latest shit

Är det verkligen fredag? Det känns verkligen inte så.. Jag menar, ingen av oss har planer på att dra till Nype och hålla på "A&N- style." Lite sådär så andra blir äcklade. Vi får ta och göra en favorit i repris när du kommer hem och hämtar mig! Underbart haha. Ligger nu i sängen med mjukisshorts och bh, det är så galet varmt. Konstigt när datorn nästan brinner och jag har den i knät.

Ska om en liten stund stänga av datorn och bara kolla på tv och sedan slänga iväg mitt vanliga sms till älski. Känns ändå inte riktigt som om jag har så mycket att vara inne på datorn för. Sunshine jobbar på, snart joinar jag förhoppningsvis honom. Gud vad läskigt egentligen. Läskigt spännande.

Det första jag gör imorgon är förmodligen att gå och handla mat med mamma tills på söndag. Det blir till att handla frukost, sötsaker och massa onyttigheter som jag ska äta på söndag. Jag hatar vanligtvis frukost. Men efter detta.. Jag har aldrig varit så sugen på frukost som nu haha. Ska även köpa en ny mascara eftersom min är på rea, om den fortfarande är det imorgon. Behöver en ny ögonbrynspenna också. För alla intresserade.


Haha, mitt hår ligger så sjukt sött på sidan. Det blir mycket kortare under veckan!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?