22.29

2010-05-03, 22:29:14 / Kategori: Latest shit

Nej, nu tror jag att jag har packat ner allting tills imorgon. Gud vad mycket det var bara för att träna. Det är kläder, handuk, shampoo, balsam, tvål, mousse och allt vad det var. Jösses. Ligger nu i sängen och kollar på Rost på Berns. Idag känns det extra kul, vet inte varför. Jag är trött. Jag menar, till och med Petra Mede är rolig idag. Nej nu börjar jag bli ännu mer förvirrad än vad jag tidigare varit. Har idag bland annat sagt "när jag stod ute och rökte" när jag menade "när de andra stod ute och rökte och jag stod med" (nej jag röker inte för de som inte vet.) och har sagt att igår var måndagskväll istället för söndag och även att "på fredag när vi ses" när jag menade onsdag. Trött? Jo, lite kanske.. Så ska snart stänga av datorn och kolla klart på berns.

Ps. Pauline, hör av dig när du kommer hem, har lite jag vill prata med dig om. Bra saker of course!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?