Beslutsågren.

2010-05-20, 20:24:33 / Kategori: Latest shit

Jag har beslutsångest. Pratade lite smått med min mamma om i sommar. Resor. Hon bestämde sig för att betala en resa till mig. Nu är då grejen att jag vet inte vart jag ska åka eftersom jag planerat minst två st. Jag vill allra mest av allt åka till dig, någon som har missat det liksom? Skulle det gå? Hur? Ska jag åka till Spanien i början av augusti med Pau? Vi har ju en lägnenhet som vi får låna om vi skulle vilja åka. Pratade lite med Jas för ett tag sen om en utomlandsresa(?) Pratade lite med Sara om en resa till henne också.. Hur fasen ska jag ta mig fram härifrån? Har tills löning på mig att bestämma mig.. Hjälp!



Jag ska iallafall utomlands. Vart det blir vet jag bara inte ännu.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?