Det blir en myskväll ikväll!

2010-05-22, 12:38:26 / Kategori: Latest shit

Nu är jag hemma igen! Det blev en ny mascara som jag är sjukt ivrig att prova. Älskar att prova nytt smink. Har dock en känsla av att det inte kommer vara lika bra som den jag har nu. Nu har jag Maybelline Colossal, underbar. Men denna gång blev det Loreal volume million lashes. Ska bli intressant att se. Fick med mig en ny ögonbrynspenna och en ny ögonfransböjare! Även strumpor och nya sulor till mina skor eftersom de flesta av mina skor är förstora. Kul att 36 är för stort haha.

Nu till det roliga, jag älskar att shoppa i matbutiker. Denna gång ni då attans. Det blev godis, bullar, kex, torkade aprikoser, glass, pizza haha sjukt mycket onyttigheter. Och vet ni en annan sak. Jag lägger av med ämnesomsättningsgrejen redan ikväll. Så ikväll äter jag en middag som är pannkakor. När man äter pannkakor, kan man tänka på någon annan än 'bror malin'? Dont think sooo! Ska bli så underbart gott att få äta mat. Innan jag börjar äta ska jag dock väga mig för att se om det blivit någon skillnad, för det har det minsann blivit på kroppen. YES!


Remember?



malin

klart jag kommer ihåg :D



2010-05-22, 18:59:18 URL: http://malinmadelenebroberg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?