Maybe you're gonna be the one who saves me.

2010-05-22, 18:00:40 / Kategori: Latest shit

There are many things that I would like to say to you, but I don't know how.

Jag vet att den dagen kommer att komma. Jag är livrädd för den dagen. Jag vet att jag måste berätta för dig eftersom vi är som vi är. Det är känslor inblandat nu. Jag vill inte, men måste. För mitt och ditt eget bästa. Jag vågar inte. Kommer du ändra syn på mig? Kommer jag klara av det? Jag skulle hellre låta bli och bara låta den dörren vara stängd. Men jag vet att den dörren kommer att öppnas. Då är det lika bra att du vet. Du har ju redan sett lite av det. Jag vill inte, men jag måste. FAN!




Oroa dig inte baby. Det handlar om mig och vi tar det när du kommer hem. Jag vill ta det när jag är med dig.. <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?