Piercingtalk.

2010-05-08, 12:35:42 / Kategori: Latest shit

Nerifrån hörs tre sjungande ungdomar. De sjunger till hög musik och städar samtidigt. Tur att det inte var jag som hade fest igår iallafall haha.

Har precis rengjort min anchor och halva industrialen. Min anchor måste jag nog kolla upp, vafan den mådde ju så sjukt bra tills typ i måndags. Så på onsdag måste jag nog åka till east street för att se vad de säger. Dock varar den lite nu (usch) men det betyder väl att den läker. Har gjort som jag skulle göra första veckan, rengöra morgon och kväll och ha plåster i en vecka, minns dock inte när jag började så får hålla på ett tag till tror jag. Ska efter praktiken göra andra anchoren och andra industrialen. Så då blir jag sommarfin haha! Nej men jag tror att det blir nice. Jag älskar ju sånt, allt som har med piercingar (och tatueringar) att göra. Så jävla läckert. Smärtan är en del av skönheten.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?