Skiva på Karlssons.

2010-05-03, 00:26:45 / Kategori: Latest shit

Kom redan hem från skivan. Jag och Cilla bestämde oss för att ta 23.20 tåget, rätt skönt faktiskt. Men vi tar det från början. Mötte upp Cilla på tåget, drack en halv cider var. Kände mig inte särskillt taggad från början. Just att jag har ont i halsen och så. Eller ont och ont, det låter värre än vad det är haha. Kom dit, fick mina vingar, matchade perfekt. Sött. Bilder kommer sen! La märke till att Tommy och Korven var Bond och Bondbrud, Mickis och Alex var sailorpar. Hur gulligt var inte det? Så underbart när man ser på Mickis hur glad hon är, hur bra hon mår! Cilla köpte en drink till mig (tack!) och en till henne. Hennes tog slut på en sekund, fattade ingenting, hon köpte en till. Hon han nog dricka två tre drinkar och en shot medans jag fortfarande var på min första. Taggad? Sedan var klockan elva och vi skulle röra oss. Alkoholen slog till på Cilla och vi gick till tåget. Hon fick en av de två cider jag hade kvar, hon försökte få mig att dricka men icke! Fick gå hem, det var inte så jättevarmt men hem kom jag! Nu ligger jag i sängen, helt klar för att sova. Ska bli hur skönt som helst. Slänger upp en bild på snyggisarna ikväll. Det blev en lite rolig bild men men.

Imorgon är det praktik som gäller. 9.30-13.30 och sedan 16.30-19.00.
Nu: SOVA!


Anonym

Jäääävlar vad smal Jos är!



2010-05-03, 00:43:03



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?