Skön långprommis

2010-05-01, 16:33:45 / Kategori: Latest shit

Efter en promenad på en och en halvtimma kom jag och mamma hem. Vi pratade om rätt mycket. Mycket om vad jag vill ha haha. Som en häst, en hund, en lägenhet. Pratade även om att jag vill operera näsan. Här om dagen pratade vi om det, jag pratade om det på praktieken och sedan hemma. Både mamma och de på praktiken var rätt säkra på att jag bröt den när jag jobbade på dagiset för två år sedan. Och det är mycket möjligt eftersom det gjorde sjukt ont, tårarna var väääligt jävla nära på att rinna, blev svullen och min näsa var inte såhär "krokig" förut.. Och det är knölen som inte fanns där förut som jag vill operera bort.

Ikväll då? Jag vet inte, får inte tag på Emily som jag ska träffa ikväll. Så vet inte riktigt om jag ska planera in något annat ikväll eller inte? Frågan är hur mycket jag orkar göra ikväll med.. Känner mig död, kan dock vara efter promenaden. Mamma och pappa ska iallafall över till familjevänner och äta middag, funderar på att joina  och sedan dra till saxo med Em, Jas och Coralie. Mabey mabey.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?