20.41

2010-05-04, 20:41:18 / Kategori: Latest shit

Jag är helt slut. Alltså heelt slut. Dagen började med att jag vaknade runt kvart över åtta och packade ner de sista sakerna som skulle med i träningspåsen. Började gå mot bussen, fick sällskap av min kisse. Åh vad jag älskar honom! Gick en snabbis till ica och sedan till praktiken. Tiden går alltid så sjukt fort där. Så helt plötsligt var klockan halv två och vi började träna. OJ, att vara förkyld och otränad var ingen hitt för mig idag. Orkade nästan ingenting haha, men det blev träning i 45 minuter och ska fortsättas varje dag på praktiken! Dusch och bastu blev det. Borde skippat bastun jag är helt slut nu. Blir alltid det av att basta haha. På eftermiddagen var det bara fyra barn så det var lugnt, tre som jobbade (inklusive mig, men jag gills ju inte) och alla låg i bollhavet ett tag. Lär sett rätt kul ut men skönt var det. Sedan slutade vi och jag åkte hem. Har precis ätit lite middag och ska snart stänga av datorn och sova. Kommer somna rätt snabbt när jag väl lägger mig under täcket med huvudet på kudden.



Natacha har en rätt schyst body. Det är många som har, jag ska bli en av de. Bort med kärlekshandtagen bland annat!!

Imorgon: Praktik 9.30-13.30. Träna(?) Träffa N.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?