19.48

2010-05-09, 19:48:47 / Kategori: Latest shit

Har precis slängt mig i mjukisarna, hur skönt som helst. Innen jag gick hem gick jag till stinsen en snabbis för att inhandla lunch imorgon, fick med mig lite saker som mamma ville ha. Annars då. Igår var väldigt mysigt. Skönt. Vi låg bara osminkade i mjukisar och kollade på film. Somnade till titanic och jag vaknade igen vid 05 tiden då Pauline's lur ringde. Somnade dock rätt snabbt efter det. Vaknade väl igen vid halv elva, vi åt en megafrulle och bosatte oss på soffan och kollade på tv. Skönt! Sedan åkte vi till Eurostop, åt donken. Efter det kände väl båda att vi inte borde ätit det men men. Pauline fick med sig en urläcker bikini hem. Sedan åkte vi mot kista c. Där hon fick med sig en söt tröja från Gina som även var på rea.

Påtal om ingenting så funderar jag på att bli brunett. Måste dock få höra lite olika råd om det. Eller blont blandat med lite brunt. Det blir nog isåfall efter sommaren och då blir håret kortare. Samma frisyr men kortare. Tänkte mig något i den här färgen;



Men sedan så älskar jag denna färg också.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?