After school

2010-09-09, 17:21:31 / Kategori: Latest shit

Efter skolan blev det till att träffa Sara, fixade lite saker som vi båda behövde fixa! Trevligt att träffa henne. Bestämde att vi måste ses igen inom en snar framtid haha! Nu är jag hemma, helt slut som vanligt. Känns helt stört att jag är trött hela jäkla tiden. Jobbigt faktiskt..



Osoft bild på Sara va?..

Imorgon är det skola 10.30-14.00 som gäller. Efter det ska jag träffa Amanda som ska fixa sina naglar. På kvällen får jag se. Beror på hur pigg jag är. Som jag känner nu, känner jag inte för en utgång. Dock blir det spårad utgång nästa helg, jösses! Då kommer ju två av mina babes (äntligen) hem från SB!



Babe Moa.




Babe Natta (älska posen!)


Moa

du kunde inte hitta nagra vackrare bilder? haha :)



2010-09-10, 11:26:59 URL: http://moziz.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?