Daydayday.

2010-09-02, 18:42:31 / Kategori: Latest shit

Under dagen har jag.. ja pluggat kanske man inte kan säga. Gör jag det, då ljuger jag.. Har suttit och fikat med Sandra. Efter skolan blev det lite fika till. Jösses, undrar hur mycket pengar jag lagt ner på att fika sen i fredags. Jag kommer fan bli fet. Är iallafall hemma nu. Har pratat i telefon med både N och Nadia. Det blir hårfärgning vid 15 på tisdag för min del! ÄNTLIGEN. Efter det blir det förmodligen bio med N. Jag som hatar bio, men det carefacar vi då eftersom N hört att bion är bra. Har osat till skiten så förmodligen så står vi på listan, eller något. Mailade Cittkatt för att vara säker heheheh.. Henne saknar jag. Henne vill jag träffa snart.


Tisdagtisdagtisdag.


Citty

Jag vill träffa diiiig min lilla tjej <3



2010-09-03, 12:42:46 URL: http://www.finest.se/Citty



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?