De är hemma i Sverige!

2010-09-12, 11:48:03 / Kategori: Latest shit

När jag vaknade imorse hade jag fått sms från Moa "In sweden!" Nu jävlar är ni hemma! På onsdag blir det stockholm för Moa och Nattas del. Nu denna vecka flyttar även Emmy och Malin till stockholm. Välkomna hit! Så på lördag drar vi ut ett jäkla massa sunny bitch folk och spårar satan! Jag är riktigt taggad redan faktiskt! Några andra sb peeps som vill med, så är ni självklart välkomna ni med!

Ligger i sängen med mitt morgon sällis. Han ligger och stirrar på mig lite tjurit. Kattjäveln, mitt hjärta! Tänk vad en liten kissekatt kan göra för mig. Har än sålänge planerat att ligga här heeela dagen. Hur skönt som helst! Funderar även på att byta dator till min gamla igen, om den inte är på landet.


Gammal bild på mig och mitt hjärta!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?