Helt fel inriktning.

2010-09-16, 13:25:39 / Kategori: Latest shit

Okej, jag har alltså varit vaken sedan klockan 05 imorse. Tror ni jag är pigg? Njae, inte riktigt. Det är flera som påpekat hur trött jag ser ut. Jag känner mig fräsh. Nästan.. Inte.. Jag har iallafall varit på vårdcentralen och fick beskedet; urinvägsinfektion. Ovanligt. Jag känner igen min kropp när jag har det. Så det blir en pencillinkur på 5 dagar, perfekt tills i helgen.. Verkligen. Så då blir det till att ha en lugn jävla helg, IGEN. Känns så jävla ovärt att gå ut och fresta sig när man inte ens får dricka. Tycker inte ens att det är kul att gå ut om man inte får dricka så.. Tacka fan för att det inte var under reunion helgen iallafall. Då hade jag fan avgått.

Sitter just nu i skolan, försöker plugga. Går åt helvete. Jag är för trött. Jag är så trött att mina ögon svider. Hur mycket kommer inte jag somna när jag kommer hem? Inte bra inte bra. Borde plugga till provet imorgon, får se hur det går. Nu känner jag verkligen att jag har hamnat i helt fel inrikning. Skägg vad jag otrivs.


15 dagar kvar!


PAUSE

osoft att vakna kl 5



2010-09-16, 14:54:24 URL: http://www.finest.se/pause



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?