Hur kommer jag klara mig?

2010-09-01, 20:20:01 / Kategori: Latest shit

Hade våran första engelska lektion idag. Kollade på film. Milliondollar Baby blev det. Den var väl okej. Har filmen hemma men aldrig orkat ta mig tiden till att titta på den. Efter den pratade vi om filmen och sedan fick vi sluta. Då jag direkt åkte till stan för att fika med Ronja. Riktigt trevligt. Kom hem för någon timma sedan och har nu hoppat in i mjukisarna och väntar på att tiden ska gå så jag kan lägga mig. Är inte direkt pigg haha.

Hur ska jag klara mig utan min wifey tills nästa vecka? Det är fan frågan.


Nadia

WIIIIFEY! Gaaaah! Hur ska jag klara mig utan diig? Usch, levt & bott ihop i månader känns det som, helt tomt nu :(



2010-09-01, 21:27:27 URL: http://dearly.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?