It's killing me.

2010-09-12, 16:53:46 / Kategori: Latest shit

-Yep! Still love it.




Helt ärligt. Vad vill ni med mitt liv? Det är ni som ska stå mig närmast, det är er jag ska kunna lita på. Det är er jag ska kunna komma till i vilket läge som helst. Ändå är det ni som står mig längst bort, litar på er gör jag inte. Jag litar inte på någon. Jag kan inte vara med er alla på en och samma gång för länge, för det blir ändå alltid tjafs. Och jag ska alltid vara en av de inblandade. Ni kväver mig sakta men säkert. Det har ni gjort sedan jag var ung. Ni kan låtsas som att vi är lyckliga Det är vi inte, det är jag som krossar den bilden. Det vet jag mycket väl. Det är nu jag mer än någonsin behöver komma här ifrån. Vill bara att det här helvetes jävla året kan gå fort så jag kan flytta ifrån den här skiten.

Jag skriver detta för min skull, ingen annans. Jag bryr mig inte ett skit om vad folk tycker om detta. Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra heller! Jag gör som jag vill, har alltid gjort och kommer alltid att göra det med! Och jag bryr mig inte om vad ni tycker om det heller. Vad jag än har gjort, det jag velat har varit fel. I dont care anymore.

 
Jag kan inte andas här mer.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?