Kanske en Amanda-powernap?

2010-09-03, 16:30:40 / Kategori: Latest shit

Efter skolan kände jag och Sandra att det var på tiden att bättra på brännan. Jag som ändå såg så jävla sliten ut, samt osminkad tvingade med henne. När vi är på G dit träffar vi Adde och Malin. Hur längesen var det inte jag såg den söta grabben? Och det får mig att sakna ICE tiderna! Självklart ska man ju alltid stöta på alla när man är som ofräschast, idag för mig. Vi gick vidare, fick färg och skulle sedan ta bussen till Stinsen. Vem sitter på bussen, om inte Pullan? Även det var mycket trevligt. Kom fram till att jag ska till stinsen vid 15 imorgon när hon slutar. Åkte till stinsen där jag och Sandra gick och fikade. Hennes man Micke kom förbi också. Och ja, jag tycker fortfarande att ni är ett otippat par! I samma veva kom Alle och hennes mamma och satte sig med oss. Alle har fått till sig en fruktansvärt fin kulmage. En liten bebismage! Mysigt. Har haft en mycket trevlig eftermiddag hittills. Nu är jag helt slut och skulle vilja sova. Frågan är om man kanske ska ta sig en "Amanda-powernap"? Hur soft hade inte det varit?


Jag och Sandra för två år sedan. Skägg.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?