Lördag 20.20

2010-09-04, 20:20:45 / Kategori: Latest shit

Har haft en riktigt trevlig dag med Jossan och Jasmine. Vi drog till en hundpark där Bobby och Mona fick springa runt och leka. Vi satt och pratade massvis. Åkte sedan vidare. Tror ni synen av att två killar håller på med blommor och jord var soft eller? Haha, riktigt kul. Satt på balkongen med solen på oss tills den gick ner. Då bestämde sig Jossan och Jas att ha filmkväll. Jag bestämde mig då att jag skulle hem. Men först blev det till att åka och hyra film åt de, jag däremot köpte äckligt mycket sött och grejer. INTE BRA. Skägg. Kommer ju bli tjock, och det gillar vi iche. Sista helgen det blir såhär. Sedan åkte vi och hämtade mat och vidare hem. Jag ville hem eftersom jag är ensam hemma och tycker det är så jävla skönt att vara hemma då. Och de drog vidare. Nu sitter jag här på soffan med mjukisar och min filt. Hur skönt som helst! Värt. Soft.


Jag och Bobby förra sommaren. Hur osoft hårfärg har inte jag där? Skägg.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?