Mjukiskväll.

2010-09-03, 19:56:31 / Kategori: Latest shit

Det är fredag. Det är fredag och jag är hemma. Jag är så pass trött att jag måste kämpa för att hålla ögonen öppna. Det ska faktiskt vara skönt att vara hemma ikväll. Det är så sjukt soft att bara ligga i mjukisarna på soffan, med täcke och kuddar.

Inatt kommer jag förmodligen sova jäkligt bra, eftersom jag för det första sover rätt dåligt på vardagarna eftersom jag har en speciell tid jag ska upp, vilket gör att jag brukar känna mig stressad och orolig i sömnen (kan vara en av anledningarna till varför jag är trött hela tiden). Och för det andra så på helgerna sover jag sämre eftersom jag vanligtvis har alkohol i kroppen. Eller ja, eftersom jag brukar vara full. Nu kommer jag inte behöva oroa mig för något av de iallafall och förhoppningsvis vakna pigg och utvilad imorgon. Det enda är om någon ringer och väcker mig, men det carefacar jag. Ring om du vill ringa! Haha.



Gammal bild! Mjukiskläder kan fan vara bland det bästa som finns.
Bara väntar på min DGV hoodie som Moa har. Missing u.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?