Mysväder.

2010-09-13, 15:21:35 / Kategori: Latest shit

Jodå, somnade om gjorde jag rätt snabbt! Vaknade igen en timma senare och skulle börja fixa mig inför skolan. Men jag orkade verkligen inte. Så det blev en osminkad Amanda. Duktig som jag var gick jag till skolan, fastän det regnade!

När jag kom till skolan började vi med att göra HLR prov. Vi har gjort det alla år tror jag(?) Men det är mer för övning, eftersom man lätt glömmer. Så då var det HLR, stabilt sidoläge, puls och blodtryck som gällde. Glömmer dock alltid hur mycket pulen ska vara haha. Efter det gjorde vi inte särskillt mycket, väntade väl på lunch.

Efter lunchen samlades hela skolan och lärarna tog upp att någon stackare hade blivit av med 300 kr. Förstår inte själva grejen faktiskt. Varför ta andras grejer? Och hade det varit jag som var drabbad hade det varit liv i helvetet kan jag lova. Sedan på eftermiddagen fick jag massage av Sandra, helt stört skönt. Kan lätt vara hennes testkanin eller läxövare haha. Sedan hände inte mycket.

Tänkte minsann vara duktig att gå hem också, men då regnade det fan ännu mer än på morgonen så det blev bussen istället. Nu har jag hoppat in i mjukisarna och vill avgå lite.


Oldie.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?