Ovanligt att jag är trött.

2010-09-17, 15:33:41 / Kategori: Latest shit

Tänkte först inte gå till skolan idag. Trodde mitt huvud skulle sprängas. Men jag gick och kände att jag ville göra provet. Och det provet förstod jag absolut ingenting om! Jag förstod inte alls hur det hade lagt upp det osv osv. Så efter ett tag blev jag arg och carefaceade skiten och gick därifrån. Nästa IG? Inte helt omöjligt..

Fick på eftermiddagen lite information om tiden framöver. Praktiken till exempel. Hur fan ska det gå? Jag hatar praktiken. Skägg. Efter det pratade vi i klassen om studenten, eftersom somliga inte kommit så långt ännu.. Det känns som om vi inte alls kommer någonstans med skiten. Allting som tas upp har redan tagits upp. Jag har nog iallafall bestämt mig för att inte gå på våran studentskiva. Jag och Amanda i klassen snackade om att köra feta utgången istället. Har ingen som helst lust att festa med somliga i klassen.. Är inte ens sugen på att ta studenten, vill bara att skiten ska vara över så jag kan sticka härifrån. Som jag skrivit många gånger. Trött på skiten..

Gick hem, jävla urinvägsinfektion. Känner mig pissnödig titt som tätt och vet fortfarande inte om jag är pissnödig eller inte. Så iprincip sprang hem. Svider gör det fan också. Hatar att jag ska få skiten så jävla lätt. Alltid ska det vara något med mig..

Nu är jag hemma, lika trött som vanligt. Och eftersom jag inte ska ut ikväll är det lite smådumt att ta en powernap nu.. Det blir väl en filmkväll och hoppas på att jag är ensam hemma. Hatar att vara hemma när någon annan i familjen är det.


Och jag som tyckte att stafftröjan var skön. Vikings hoodie - Lever i den!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?