Rubrik.

2010-09-06, 17:15:27 / Kategori: Latest shit

Blir man förvånad om jag säger att jag tröttnat på skolan och alla dessa människor som finns i den? Jösses.. Under dagen har vi inte gjort mycket alls. Skönt om jag får säga det själv. Bara haft lektioner som man ska lyssna under. Kan dock säga att jag nu känner att jag garanterat valt helt fel inriktning. Skägg. Det finns dock ingenting att göra åt saken nu när man har ett år kvar. Det gäller bara att kämpa sig igenom denna jävla skit..

Imorgon är det skola till 14.20 som gäller efter det blir det stan och möta upp Wifey för att färga håret. Soft. Hur ovant kommer inte det kännas? Efter det vid 18 tiden blir det till att möta upp N och se på the blind side.


Blond tjej!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?