So your mouth tastes like sunshine.

2010-09-23, 17:35:37 / Kategori: Latest shit

Imorse när jag vaknade var min första tanke "skägg, börjar jag bli förkyld?". Trött var jag för den delen med då jag smsat hela natten, eller ja i princip. Även lite smått i sömnen. Somnade med telefonen i handen och vaknade när jag fick sms och svarade. Skääägg.

Iallafall, satte på mig "halvmjukisar" som jag kallar det och gick till skolan snuvig. Satt där, pluggade inte ett skit på förmiddagen. Satt bara och pratade bort timmarna. Vid lunch bestämde jag mig, fastän det var spaghetti och köttfärssås (ni som känner mig vet hur jag och den maträtten fungerar) att jag inte skulle äta i skolan så gick ner och köpte en smoothie. Det blev den vanliga "Lemon flu fighter".



Efter lunch pluggade jag faktiskt och är nästan klar med frågeställningarna vi ska ha till nästa vecka på oss. Sen har jag bara 5 st eftersom 5 st är natur, vilket jag inte har eftersom jag redan har betyg i skiten (skönt) och de 5 jag gjorde var svenska b. Svenskans språkhistoria. Man somnar ju bara av att höra det ordet. Men nstan klar, gör resten imorgon.

Imorgon är det fredag, ÄNTLIGEN! Som jag har längtar över att få gå ut och spåra. Sinnessjukt. Så efter skolan är det systemet som gäller. Soft! Imorgon är det även skolfoto, är ju inte sådär supersugen, så får se om jag ska vara med eller inte. Känner att det är dags att bli bra på ett jävla skolfoto från 5 års gymnasium, ändå är det det som stoppar mig haha. Skägg.



Nu sitter jag med inpackning i håret. Efter all blekning behövs det i massor. Dock max två gånger i veckan så det håller den verkan det ska ha. Har även lärt mig nu hur man ska göra med inpackning påriktigt. Soft!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?