Svar på kommentar.

2010-09-15, 21:57:10 / Kategori: Latest shit

Fick en kommentar av en tjej vid namn Linda, så här löd kommentaren:

Hej tjejen! Vill inte du berätta lite om din sommar i sunny beach? Hur var det att jobba, vad fick man betalt och vad var man tvungen att betala själv? Tjänade du något på det? Kanske lite många frågor men hoppas du orkar svara=)

Svar: Haha, det känns som om det enda jag gör är att skriva om sunny beach, så absolut kan jag göra det. :) Det är det bästa jag gjort i mitt liv hittills. På dagarna står man och säljer biljetter till events som kommer vara på Den glade viking (där jag var). Eventen kan vara från Pubcrawl (bar-runda, riktigt roligt. Man går runt till fem olika barer, får gratis drinkar på dessa barer och en tröja. Vikings pubcrawl är mäkigt!) till konserter (i somras vad basshunter, vengaboys, italobrothers där). Bland annat det säljer man till. Det vi behövde betala själva var mat. Boende fick vi sålänge vi jobbade. Vi hade en alkoholbudget på 3 buckets och 20 (100 svenska kr) leva (i think?) per dag. Steg man över den budgeten fick man betala det man var skyldig.  Hur mycket man tjänar beror på hur mycket du säljer. Det är inte särskillt dyrt att leva i sunny beach, så man klarar sig om man säljer bra! Vad man får per biljett minns jag tyvärr inte.

Jag sålde dock till detta event (bilden nedan) i somras. Det var ett boys vs girls party som bara höll igång några fredagar.




Hoppas du är nöjd med svaren, bara att höra av dig om du vill fråga någonting mer. Sunny Beach pratar jag gärna om haha!


Anonym

Haha bra svar:) Har själv varit i sunny 3 ggr, älskar stället och funderar starkt på att jobba nästa år istället för att ha ångest att åka hem efter en vecka. Fortsätt skriva om sunny, hur mycket du vill! Läsvärda saker;)



2010-09-16, 19:13:14



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?