Trött tjej.

2010-09-19, 02:12:11 / Kategori: Latest shit

Pigg? Nej det skulle jag inte kunna påstå. Åkte vid 15 tiden och mötte upp Emmy på st eriksplan. Åkte sedan därifrån till Natta i skogås. Även Moa var där, som dock åkte efter en timma och träffade sin deeejt. Vi tre som var kvar satt och pratade massor och kom fram till att jag, Emmy och Malin ska bila till reunion. Sooooft. Natta åker med på hemvägen. Sedan fick vi alla fnatt och ville färga håret så gick till centrum och köpte hårfärg. Så jag är rätt så blond, platina. Natta körde på en mörkare assoft färg och Emmy färgade utväxten. Efter hårfärgningen kände vi oss sugna på sött och gick tillbaka till centrum och köpte godis. Började kolla på filmen "Hard Ball" tror jag den hette. Emmy somnade under filmen, även jag var nära. När filmen var slut gick jag och fönade mina strumpor och skor. Vet nu att jag inte ska använda de skorna när det regnar eftersom det är hål i de. Osoft. Väckte sedan Emmy och började röra oss hemåt. Kom hem för en liten stund sedan och ska när som helst förbereda mig för sängen.. Så här lyckades Emmy somna ikväll. Hade inte varit fel!


Pigg och söt tjej.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?