Trötter. Ovanligt.

2010-09-03, 08:44:36 / Kategori: Latest shit

Om folk tycker jag är tidigt ute med mössa och halsduk, vad är då fjortistjejen jag såg med vinterjacka imorse?

Redan i skolan, självklart glömde jag att vi får jobba (eller sova för andras del..) hemma nu på morgonen med om vi så skulle vilja det. Ibland vara bra att kolla på schemat som vi fått för att se om man får vara hemma eller inte. Skägg. Jag som somnade runt halv 10 om inte tidigare igår borde väl ändå vara pigg nu tycker man(?) Men iche. Var så trött när jag vaknade, så jag orkade inte ens sminka mig. Hur rädda kommer inte de andra bli när de ser mig idag? Visar min bästa sida.. Nästan iallafall. Hehehe.. Iallafall, sitter här i klassrummet med några andra som också glömt kolla på schemat och vi i våran tur sitter med på en kemilektion som jag inte alls lyssnar på. Varför skulle jag? Funderar på att gå ut härifrån, men vad ska jag göra då? Då kanske jag lika gärna kan sitta kvar. Förstår ni att jag är trött eller? Skriver som jag gör. VÄRT, careface!

Idag är det fredag, det blir förmodligen att ta det lugnt ikväll. Troligen hela helgen.. Time will tell.




Bilden har ingenting med inlägget att göra.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?