Urinvägsinfektion på g?

2010-09-16, 06:11:45 / Kategori: Latest shit

Skägg. Jag har varit vaken i en timma. Först för att det regnade så mycket, även blixtrade. Men det var inte den riktiga anledningen till att jag vaknade. Jag känner mig kissnödig hela tiden, ont har jag också.Eller ja, det svider. Kan jag ha en urinvägsinfektion på g? Jag är nog mästare att få de.. Har iallafall tagit en alvedon och dricker massvis med vatten i hopp om att det ska försvinna. Har jag det såhär imorgon kan jag nog inte gå till skolan och får ringa vårdcentralen eller något.. Jag hatar att jag har så jävla lätt för att få urinvägsinfektion. Jag orkar inte med den här skiten nu fan. SKÄGG. Ska dricka upp mitt megastora glas med vatten, pissa(?) igen och sedan försöka sova. Frågan är om det ens är värt det eftersom jag ska upp om en timma? Imrogon ska jag iallafall köpa tranbärsjuice..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?