17.38

2010-09-20, 17:38:24 / Kategori: Latest shit

Idag efter skolan åkte jag till stan för att hitta en plattång och värmeskydd. Istället blev det en ny telefon till Natta haha. Plattången får jag nog beställa på nätet eller någonting. Värmeskydd kollade vi bara snabbt inne på ica som inte fanns så sulle vi efter det åt varsitt håll. Så får kolla upp värmeskyddet imorgon efter skolan. 

Tog ledigt torsdag-fredag nästa vecka. SOFT! Nu jävlar är det inte ens två veckor kvar till reunion, som jag längtar!

Annars då? Trött som vanligt. I princip som igår, då jag ändå inte kunde somna förens vid 02 tiden. Skägg. Men ska försöka lägga mig tidigt ikväll. Imorgon har klassen sovmorgon, men inte jag som ska upp och fixa naglarna halv åtta. Piggt. Men what to do? Hellre då än inget alls, kan inte gå runt så här med naglarna. Pinsamt.


Citty

ditt hår ser ju jättenajs uuuut!



2010-09-21, 11:32:15 URL: http://www.finest.se/Citty



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?